خدمات ترجمه

خدمات ترجمه شامل : ترجمه فوری , ترجمه تخصصی , ترجمه شفاهی

خدمات ترجمه

خدمات ترجمه شامل : ترجمه فوری , ترجمه تخصصی , ترجمه شفاهی

خدمات ترجمه در تمامی دارالترجمه در این وبلاگ معرفی خواهد شد
این خدمات شامل ترجمه فوری , ترجمه تخصصی , ترجمه شفاهی

  • ۰
  • ۰

ترجمه تخصصی سوئدی

ترجمه تخصصی سوئدی 

زبان سوئدی یکی از بان های شاخه هندو اروپایی است که به عوان زبان رسمی کشور سوئد به حساب می آید جالب است بداندی در کشور فنلاند نیز بخش اعظمی از مردمان آن کشور به زبان سوئدی تکلم میکنند یک نام خیلی جالب برای زبان سوئدی در نظر گرفته شده به عنوان زبان سامی این زبان در شمال کشور سوئد تکلم میگردد .

جالبترین زبان های دنیا که با بسیاری از کشور های شبیه بوده همان زبان سوئدی است , زبان سوئدی یا زبان کشور اسکاندیناوی  و کشور نروژ و فنلاند و دانمارک  شبیه می باشند البته میزان شباهت ان با زبان نروزی بسیار بیشتر است .

امروزه اگر به دنبال ترجمه سوئدی هستید پیشنهاد ما استفاده از ترجمه سوئدی را در دارالترجمه سوئدی است , دارالترجمه سوئدی پارسیس با استفاده از نیروهای متخصص در این امر قادر آست متون شما را از زبان سوئدی به زبان فارسی ترجمه کند .

ما به عنوان یک آموزشگاه زبان سوئدی نیستیم اما قادریم در بخش های از سایت و اخبار خود در جهت آشنایی بیشتر با ترجمه سوئدی آموزش ترجمه سوئدی را ارائه دهیم .


دارالترجمه رسمی پارسیس  به عنوان مرکز تخصصی ترجمه رسمی سوئدی با داشتن کادری مجرب و مترجمین حرفه ای مورد تایید قوه قضائیه در زمینه ترجمه سوئدی به فارسی – فارسی به سوئدی – انگلیسی به سوئدی –سوئدی به انگلیسی با تایید دادگستری و وزارت امور خارجه و در صورت نیاز با تایید سفارت سوئد در تهران  و همچنین  ترجمه همزمان جهت سیمنارها و همایش ها و مکالمات تجاری و توریست درمانی و  پیاده سازی فیلم و فایل های صوتی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز باکمترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد


همچنین اگر مترجم رسمی زبان سوئدی هستید پیشنهاد مکنیم جهت همکاری با دارالترجمه سوئدی از طریق لینک زیر اقدام نمایید 

استخدام مترجم 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی