خدمات ترجمه

خدمات ترجمه شامل : ترجمه فوری , ترجمه تخصصی , ترجمه شفاهی

خدمات ترجمه

خدمات ترجمه شامل : ترجمه فوری , ترجمه تخصصی , ترجمه شفاهی

خدمات ترجمه در تمامی دارالترجمه در این وبلاگ معرفی خواهد شد
این خدمات شامل ترجمه فوری , ترجمه تخصصی , ترجمه شفاهی

  • ۰
  • ۰

ترجمه تخصصی ژاپنی

ترجمه تخصصی ژاپنی

ترجمه تخصصی ژاپنی 

زبان ژاپنی در ایران به دلیل اینکه جزئ زبان های خاص و همزمان پر تقاضا هست قابل اهمیت می باشد , زبان ژاپنی ریشه پیوندی دارد و از زبان های آهنگین به حساب می آید اکثر وازگان در زبان ژاپنی به حروف واکه ختم می شود , تعداد کل واکه ها در زبان ژاپنی 5 می باشد و همین چند هجایی در زبان ژاپنی بوده که این زبان را سخت و مشکل کرده است .

در ایران زبان ژاپنی در دارالترجمه ژاپنی پارسیس قابل انجام است چرا میگوییم دارالترجمه ژاپنی زیرا در دفتر ترجمه رسمی ما با استفاده از مترجم ژاپنی نخبه مقالات , محتوا و مدارک به زبان ژاپنی به فارسی ترجمه و یا برعکس برگردانده خواهد شد 

البته سایر دارالترجمه ژاپزنی نیز در ایران وجود دارند اما تنها دارالترجمه رسمی که بتواند در سریعترین زمان ممکن و به بهترین کیفیت ترجمه ها را تحویل دهد تنها پارسیس است .

نگارش زبان ژاپنی 

نگارش و یا سیستم نگارشی در زبان ژاپنی از سه دسته واج آوا های رسمی تشکیل شده اند با نام هیرانگا , کاتاکانا و رومانجی بوده به صورت اصولی اگر بخواهیم بررسی کنیم هیرانگا و کاتانا در یک دسته جدا و کانجی هم جدا .

زبان کانجی در زبان زاپنی بیشتر از حروفچینی سیستم نگارش اصلی زبان چینی بهره می برد .

اگر مترجم ژاپنی هستید و به این زبان ها آشنایی کامل دارید میتواند در جمع ما باشید پارسیس شما را استخدام میکند کافیست تنها از طریق لینک زیر در بخش استخدام مترجم وارد شوید و رزومه خود را برای ما ارسال کنید .

استخدام مترجم 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی